tisdag 30 april 2013

My day in picutures

 
Jobbat halvdag idag och spenderar nu resen av dagen och morgondagen på landet.
Under tiden som jag jobbade passade "lillan" på att roa sig och fundera på varför hon inte kom åt poolen....
 
 
 
Spending the holidays at the country. While I´m workning half day my "little one" entertained her self and wondering why she couldn´t bath in the pool.....


 
.....sedan funderade hon på om hon skulle göra en egen. Eller kanske tyckte hon att det var läge att planera någon ny exotiosk blomma för att pigga upp den gröna fula häcken.
Jo då, har man inte jobb så får man.
 
 
 
.......then she decided to do one of her own. 

 
Åkte till affären och hittade då detta lakritste. Någon som testat?
 
 
Bought licorice tea! Have you tried it?
 


 
Och  nu när jag är ledig så tänkte jag göra mig lite fin, men döm min förvåning när jag kom hem och insåg att någon snott "White tip"-pennan ur förpackningen. Den var där när jag lade grejorna i vagnen, det vet jag, för jag stod och funderade just på om jag verkligen orkade fixa med naglarna.
Men nej, ingen penna nu. Hoppas du blev glad, du som tog den och att den kommer till användning.

And then I decided to do some manicure, but judge my suprise when I got home from the store and realized that someone stole the "whit tip pen".
You, that took the pen; Hope you´ll enoy it and that your nails looks amazing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar